Betalen

Expresso vindt je privacy en veiligheid belangrijk. Je betaling vindt plaats binnen de vertrouwde en beveiligde omgeving van je eigen bank of creditcardmaatschappij. Je kunt tijdens de betaling zelf controleren of je op een veilige website zit. Een betalingswebsite die is beveiligd met SSL of een ander beveiligingsprotocol herken je, afhankelijk van de gebruikte browser, altijd aan het slotje of het sleuteltje boven in de browser of onderaan het scherm. Het internetadres van de pagina begint met ‘https://’ in plaats van ‘http://’ (de ‘s’ staat voor ‘secure’).

Op expresso.nl kun je kiezen uit de volgende betaalmethoden:

-          Creditcard
-          iDEAL
-          PayPal
-          Afterpay

CREDITCARD (Visa, MasterCard & American Express)
Je kunt je creditcardgegevens via de beveiligde SSL procedure veilig invoeren en wij zorgen samen met jouw creditcardorganisatie voor een correcte afhandeling. Wij accepteren: Euro/MasterCard, Visa & American Express. Wij hanteren een maximum bedrag van €1000. Dit omdat wij jou en onszelf willen beschermen tegen eventuele fraude.

IDEAL
Bij deze betaalmethode kun je direct tijdens het bestelproces de betaling afhandelen met je eigen bank. Je rekent af via jouw vertrouwde internetbankieren betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van je eigen bank.

PAYPAL
Wanneer je kiest om met PayPal te betalen wordt je na het bestellen bij Expresso direct doorgestuurd naar de PayPal website. Indien je al aangemeld bent bij PayPal kun je direct inloggen met je eigen gebruikersnaam en de betaling bevestigen. Indien je nog niet bekend bent bij PayPal is het ook mogelijk je aan te melden als gast of een PayPal rekening te openen en de betaling te bevestigen.

Op het moment van bevestigen zal er een autorisatie worden uitgevoerd van jouw PayPal-account. Indien deze correct wordt bevonden, zal de bestelling vervolgens worden verwerkt. Zodra je de bestelling hebt ontvangen zal het openstaande bedrag gecrediteerd worden van jouw PayPal-account.

Als je een bestelling via PayPal betaalt, ontvang je van PayPal een ontvangstbevestiging. Indien je goederen terug stuurt, wordt het bedrag weer bijgeschreven op jouw PayPal-account of bankrekening. Je kunt dit zelf regelen op de website van PayPal.

AFTERPAY
Wanneer je kiest om met AfterPay te betalen, ontvang je een digitale acceptgiro. Met deze digitale acceptgiro van AfterPay kun je veilig en gemakkelijk betalen na ontvangst van het door jou bestelde product. Voor het gebruik van deze betaalmethode wordt €0,85 extra in rekening gebracht.

AfterPay voert voor Expresso.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een acceptgiro van AfterPay via e-mail ontvangt om je gekochte product(en) te betalen. Heb je nooit eerder via Afterpay betaald, dan kun je bij een bestelling tot €250 kiezen voor deze betaalmethode. Ben je al bekend bij AfterPay, dan kun je bij bestellingen tot €400 kiezen voor deze betaalmethode. Het minimale orderbedrag voor deze betaalmethode is €10.

Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met digitale acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt je verzoek tot betaling met digitale acceptgiro niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk je bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je wordt automatisch teruggeleid naar onze betaalpagina. Daar kun je opnieuw een andere betaalmethode kiezen.

Je kunt bij vragen contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je naar het consumenten gedeelte op de AfterPay website.

Ja, dat is mogelijk via onze betaalpartner AfterPay

Voor het gebruik van deze betaalmethode wordt €0,85 extra in rekening gebracht. Heb je nooit eerder via Afterpay betaald, dan kun je bij een bestelling tot €250.00 kiezen voor deze betaalmethode. Ben je al bekend bij AfterPay, dan kun je bij bestellingen tot €400.00 kiezen voor deze betaalmethode. Het minimale bedrag voor deze betaalmethode is €10.00.

Tijdens het bestelproces in de webshop kun je kiezen voor het betalen via de digitale acceptgiro van Afterpay. Klik op de betaalmethode ‘AfterPay’ en geef akkoord op de algemene voorwaarden en klik op ‘bestelling afronden’. Je wordt nu naar de betaalpagina doorgeschakeld. Daar kun je aanvullend je geboortedatum en je bankrekeningnummer invoeren. Er wordt een gegevenscontrole uitgevoerd. Na een aantal dagen ontvang je van AfterPay een e-mail met de acceptgiro. Je krijgt daarnaast ook een orderbevestiging van Expresso. Deze ontvang je direct nadat je de bestelling geplaatst hebt.

In de digitale acceptgiro legt AfterPay uit hoe het openstaande bedrag betaald kan worden. Dit kan door op de betaallink in de digitale acceptgiro te klikken. Daarmee kom je via iDEAL in de beveiligde betaalomgeving van je eigen bank. Maar dit kan ook door het openstaande bedrag over te maken naar de bankrekening van AfterPay. Wil je hier meer over weten? Neem dan contact op met AfterPay.

Ter goedkeuring van je verzoek om te betalen met digitale acceptgiro voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacy beleid zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht onverhoopt de betaalmethode niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk betalen met een andere betaalmethode. Je wordt automatisch teruggeleid naar onze betaalpagina, daar kun je opnieuw een andere betaalmethode kiezen.

Expresso geeft de betaling met acceptgiro geheel uit handen aan AfterPay. In het geval dat je geen digitale acceptgiro hebt ontvangen of je deze kwijt bent, neem je contact op met AfterPay. Bekijk ook de veelgestelde vragen van AfterPay voor meer informatie over het betalen via digitale acceptgiro.

De uiterste betaaldatum wordt vermeld op je digitale acceptgiro. Bekijk de veelgestelde vragen van AfterPay voor meer informatie. 

Ik heb de digitale acceptgiro van AfterPay nog niet voldaan en retourneer mijn bestelling via de post.
Indien je de digitale acceptgiro nog niet hebt betaald, dan komt de vordering of een deel daarvan te vervallen. Je ontvangt een nieuwe acceptgiro voor het resterende bedrag als je een deel van de bestelling hebt gehouden.

Ik heb de digitale acceptgiro van AfterPay voldaan en retourneer mijn bestelling via de post.
Indien je de digitale acceptgiro al hebt betaald, wordt het bedrag van je bestelling teruggestort door AfterPay.

Ik heb de digitale acceptgiro van AfterPay nog niet voldaan en retourneer mijn bestelling in een Expresso Store.
Indien je hebt gekozen voor de betaalmethode AfterPay en je bestelling in een Expresso Store retourneert, ontvang je in de winkel het bedrag van de geretourneerde items retour. De betalingsverplichting van de digitale acceptgiro aan AfterPay blijft actief.

Ik heb de digitale acceptgiro van AfterPay voldaan en retourneer mijn bestelling in een Expresso Store.
Indien je hebt gekozen voor de betaalmethode AfterPay en je bestelling in een Expresso Store retourneert, ontvang je in de winkel het bedrag van de geretourneerde items retour.

Expresso geeft de betaling met acceptgiro geheel uit handen aan AfterPay. Heb je vragen over je betaling via AfterPay neem dan contact op met deze betaalpartner. Je kunt bij vragen over je bestelling met Expresso contact opnemen, dus niet over de betaling.

Hier kun je per e-mail contact opnemen met AfterPay. Of bel naar 0900-4050602. Bekijk ook de veelgestelde vragen van AfterPay voor meer informatie over deze betaalmethode.

Wanneer je voor je online bestelling gebruik maakt van een kortingscode, wordt de korting over de bestelde artikelen verdeeld. Stuur je een artikel retour van de bestelling dan vervalt de korting voor dit artikel. Stuur je de hele bestelling retour, dan vervalt de gehele korting.