Bezorging

Wanneer je op werkdagen voor 21.00 u bestelt, ontvang je je bestelling de volgende dag in huis. De bezorgkosten zijn €4,95. Bij een bestelling boven de €200,- betaal je geen verzendkosten. Verzending is momenteel alleen mogelijk naar adressen binnen Nederland.

Na het plaatsen van je bestelling krijg je van ons een email met een track & trace code waarmee je de status van je order kunt volgen.

Op dit moment is het alleen mogelijk om je bestelling op een Nederlands postadres te ontvangen.

Ja, dat kan. Tijdens het bestellen van de door jou uitgekozen producten wordt gevraagd of je het pakket op een ander adres dan het contactadres wilt laten bezorgen. Als je het bestelproces eenmaal hebt afgerond en daarin niet hebt aangeven dat je de producten op een ander adres wilt laten bezorgen, kunnen wij dat helaas niet meer voor je terugdraaien.

Als je op werkdagen voor 20.00 u een bestelling plaatst, krijg je het de volgende dag thuis bezorgd. Als de verzending is aangemeld, ontvang je een email met een track & trace code. Als je de link in de email aanklikt en de track & trace code invult, kun je het pakket volgen. Zo kun je precies zien wanneer je pakket geleverd wordt.

Het pakket wordt twee keer aangeboden, dus ben je de eerste keer niet thuis, dan komt PostNL nogmaals langs. Na twee mislukte pogingen tot aflevering kan een pakket worden opgehaald bij een PostNL-servicepunt of postkantoor. Bekijk op de website van PostNL, de PostNL-servicepunten in Nederland. Als het pakket na drie weken niet is opgehaald, wordt het teruggestuurd naar Expresso.