FAQ

Hoe weet ik of een artikel past? 
Op onze productpagina’s vind je en knop genaamd ‘maattabel’. Onder deze knop vind je een tabel met richtlijnen voor het opnemen van jouw maten en de lengtematen per confectiemaat. Zoek in de tabel de maten op die het dichtst bij die van jou komen. Zo weet je of een artikel past.

Waar vind ik de maattabel?
De maattabel vind je op de productpagina: de pagina waar je een product in de winkelmand plaatst. Wil je de maatwijzer nu bekijken? Klik hier

Het aanbod verschilt per verkooppunt. Op dit moment verkopen we in de Expresso stores en in de webshop de gehele collectie. Onze verkooppunten (multibrand stores) hebben een beperkt aanbod.

Als een artikel uitverkocht of niet op voorraad is, wordt deze niet getoond. De artikelen die worden getoond, zijn allen direct leverbaar. In uitzonderlijke gevallen kan het voorkomen dat een artikel wel zichtbaar is in de webshop, maar toch niet leverbaar is. Je ontvang in dit geval een email van ons. Indien je al betaald hebt, wordt het aankoopbedrag zo spoedig mogelijk teruggestort. Dit gebeurt op dezelfde wijze als waarop je betaald hebt.

Op de productpagina vind je een knop ‘winkelvoorraad’. Deze pagina geeft je de informatie of een product in de gewenste maat op voorraad is in de door jou gewenste Expresso store.

Het kan inderdaad dat wij de voorraad van bepaalde producten aanvullen. Je kunt je in de look omgeving van de webshop inschrijven om een email te ontvangen wanneer het door jou gewenste artikel weer op voorraad is. Je kunt dit ook navragen door een email te sturen naar vragen@expresso.nl of telefonisch, door te bellen naar: 088 – 166 16 16 Maandag t/m vrijdag 08.00 – 22.00 u Zaterdag 09.00 – 18.00 u

Het magazine is beperkt verkrijgbaar in al onze Expresso stores. Echter, op=op.
Als klant in een Expresso store kun je bij aankoop je gegevens laten noteren zodat je aan ons magazine bestand wordt toegevoegd. Het magazine is ook altijd digitaal te bekijken in onze webshop.