winkelmand
Nederlands
Menu
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Wanneer wordt mijn geannuleerde order terugbetaald geplaatst ten tijde van faillissement?

Order geplaatst voor 30 juli en is geannuleerd.
Indien jouw order is geplaatst voor 30 juli en deze is geannuleerd en je hebt nog niet jouw orderbedrag is nog ontvangen, dan kun je contact opnemen met de klantenservice.

Het openstaande bedrag is helaas niet voldaan door de vorige eigenaar van Expresso, echter wil graag de nieuwe eigenaar jou tegemoet komen en weer verwelkomen. Je ontvangt jouw openstaande terugbetaling in de vorm van memberpunten. Dit betreft dezelfde waarde als de openstaande terugbetaling en kun je als korting inwisselen bij een besteding in de webshop en in de winkels van Expresso.

Order geplaatst na 30 juli en is geannuleerd.
Indien je jouw order hebt geplaatst na 30 juli en deze is geannuleerd en je hebt nog niet jouw orderbedrag nog niet ontvangen, dan kun je contact opnemen met de klantenservice. Houd jouw ordergegevens bij de hand zodat wij je snel van dienst kunnen zijn.

Telefoon:085 016 20 46

E-mail: vragen@expresso.nl

Bereikbaar op werkdagen van 09:00 - 17:00.


Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.