Verzending

Tijdens het bestellen van de door jou uitgekozen producten wordt gevraagd of je het pakket op een ander adres dan het contactadres wilt laten bezorgen. Als je het bestelproces eenmaal hebt afgerond en daarin niet hebt aangegeven dat je de producten op een ander adres wilt laten bezorgen, kunnen wij dat helaas niet meer voor je terugdraaien. Je kunt het pakket niet op een ander adres buiten Nederland laten afleveren. Vanuit de Expresso.nl webshop leveren wij momenteel alleen binnen Nederland.

De door jou uitgekozen producten wordt gevraagd of je het pakket op een ander adres dan het contactadres wilt laten bezorgen. Als je het bestelproces eenmaal hebt afgerond en daarin niet hebt aangegeven dat je de producten op een ander adres wilt laten bezorgen, kunnen wij dat helaas niet meer voor je terugdraaien. Je kunt het pakket niet op een ander adres buiten Nederland laten afleveren. Vanuit de Expresso.nl webshop leveren wij momenteel alleen binnen Nederland.

Voorwaarden

 

Als je het bestelproces eenmaal hebt afgerond en daarin niet hebt aangegeven dat je de producten op een ander adres wilt laten bezorgen, kunnen wij dat helaas niet meer voor je terugdraaien. Je kunt het pakket niet op een ander adres buiten Nederland laten afleveren. Vanuit de Expresso.nl webshop leveren wij momenteel alleen binnen Nederland.

 

Tijdens het bestellen van de door jou uitgekozen producten wordt gevraagd of je het pakket op een ander adres dan het contactadres wilt laten bezorgen. Als je het bestelproces eenmaal hebt afgerond en daarin niet hebt aangegeven dat je de producten op een ander adres wilt laten bezorgen, kunnen wij dat helaas niet meer voor je terugdraaien. Je kunt het pakket niet op een ander adres buiten Nederland laten afleveren. Vanuit de Expresso.nl webshop leveren wij momenteel alleen binnen Nederland.

De door jou uitgekozen producten wordt gevraagd of je het pakket op een ander adres dan het contactadres wilt laten bezorgen. Als je het bestelproces eenmaal hebt afgerond en daarin niet hebt aangegeven dat je de producten op een ander adres wilt laten bezorgen, kunnen wij dat helaas niet meer voor je terugdraaien. Je kunt het pakket niet op een ander adres buiten Nederland laten afleveren. Vanuit de Expresso.nl webshop leveren wij momenteel alleen binnen Nederland.