Uitloggen
winkelmand
Menu
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Klantenservice


Heb je een vraag of opmerking over de webshop, jouw bestelling of het Expresso Membership neem dan contact op met onze klantenservice. 

Wegens de enorme drukte tijdens de Sale periode kan je jouw bestelling later ontvangen dan de verwachte levertijd. Onze excuses voor het ongemak.


Telefoon: 085-016 20 46
E-mail: [email protected]

Wij zijn bereikbaar op werkdagen en zaterdag van 09:00 - 17:00 uur.

Met uitzondering van onderstaande data: 
  • 1 januari (nieuwjaarsdag)
  • 1 april (tweede paasdag) 
  • 27 april (koningsdag)
  • 18 mei (hemelvaartsdag)
  • 29 mei (tweede pinksterdag)
  • 25 december (eerste kerstdag)
  • 26 december (tweede kerstdag) 
Inloggen als Member of member worden?
Je kunt inloggen als member door naar 'log in' te navigeren op de webshop of tijdens het afrekenen te kiezen voor inloggen. Vul hier je e-mailadres en wachtwoord in en druk op log in of maak een nieuw account aan. Indien je e-mailadres bij ons bekend is, maar je nog niet eerder online hebt besteld, dan kun je kiezen voor 'wachtwoord vergeten'. Je kunt met de link op je e-mailadres een wachtwoord instellen. 

Is je e-mailadres nog niet bekend, maar ben je wel member in onze winkels? Dan kun je een nieuw account aanmaken met het e-mailadres. Stuur na je bestelling een mailtje naar onze klantenservice met je postcode en huisnummer en het verzoek om de accounts samen te voegen. Wij zullen er vervolgens voor zorgen dat je met je e-mailadres kunt inloggen en 1 account over hebt. 

Ook indien je vragen hebt over een geannuleerde order of een niet goed verwerkte retour kun je contact opnemen met de klantenservice. Houd hierbij jouw ordergegevens bij de hand, zodat wij je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Bestellen en bezorgen

Je bestelt gemakkelijk en snel in de webshop van Expresso. We leveren het pakket binnen 1-3 werkdagen. In de Expresso webshop kun je op eenvoudige wijze je bestelling plaatsen. Bekijk de pagina bestellen en bezorgen voor meer informatie. Mis je een artikel bij je bestelling? Dan kan het zijn dat je bestelling in delen wordt geleverd.

Retourneren en ruilen
Het ruilen of retourneren van je aankoop of online bestelling is mogelijk binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling. Het artikel dient te allen tijde ongebruikt te zijn en verpakt in de originele verpakking met aangehecht prijskaartje of sticker. Bekijk de pagina retourneren en ruilen voor meer informatie. Online aankopen kunnen gratis in de Expresso winkels geretourneerd worden.

Betaalmogelijkheden
Expresso hecht grote waarde aan jouw privacy en veiligheid tijdens jouw bezoek aan onze webshop en gedurende het bestelproces. Jouw betaling vindt plaats binnen de vertrouwde en beveiligde omgeving van jouw eigen bank of creditcardmaatschappij. Je kan in onze webshop betalen met iDEAL, via Riverty (voorheen Afterpay) of met jouw creditcard. Bekijk de pagina betalen voor meer informatie.


Wij gebruiken cookies om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, de website te blijven verbeteren en u gepersonaliseerde content en advertenties te kunnen tonen. Bij het accepteren van de cookies gaat u akkoord met de plaatsing van alle cookies. In de cookie instellingen kunt u eventueel de niet-essentiële advertentie cookies uitschakelen. Voor meer inhoudelijke informatie over cookies en onze omgang met privacy, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid en onze privacy policy.