winkelmand
Nederlands
Menu
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

KLACHTEN & GARANTIE

Ik heb een beschadigd of verkeerd artikel ontvangen, wat moet ik doen?

VERKEERD ARTIKEL?

Wij willen je verzoeken het pakket bij ontvangst te controleren. Hoe zorgvuldig Expresso ook te werk gaat, het kan voorkomen dat de artikel(en) die je hebt ontvangen niet hetzelfde zijn als de artikel(en) die je hebt besteld. Indien dit het geval is, stuur dan z.s.m. een email naar onze klantenservice: vragen@expresso.nl om de klacht door te geven. Of neem contact met ons op door te bellen met 085 -016 20 46

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag 09.00 - 17.00 uur.
We zoeken dan naar een passende oplossing.


DEFECT ARTIKEL?

Als er binnen twee maanden na aankoop een defect aan één van de artikelen optreedt, kun je via expresso.nl een beroep doen op de garantieregeling door de volgende stappen te doorlopen:

1). Stuur direct na constatering van het defect het verzoek met foto’s van het defecte artikel naar
vragen@expresso.nl of bel onze klantenservice: 085 -016 20 46

Wij zijn geopend van maandag t/m vrijdag 09.00 - 17.00 uur.

2). Vermeld je ordernummer

Je ontvangt z.s.m. maar uiterlijk binnen 10 werkdagen een reactie. Ook na de garantieperiode van twee maanden zullen wij de klacht per artikel bekijken. Klachten door normale slijtage kunnen helaas in geen enkel geval vergoed worden. De bovengenoemde garantieregelingen laten je overige rechten op grond van de wet uiteraard ongemoeid.

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.