Contact met de klantenservice
Vanwege aanhoudende drukte bij PostNL kan de levering van je pakket iets langer duren. Hou je track & trace in de gaten voor de meest actuele informatie rondom het bezorgmoment.
Heb je een vraag of opmerking over de webshop, jouw bestelling of het Expresso Membership neem dan contact op met onze klantenservice via e-mail, telefoon, de webshop chat of WhatsApp. Bij vragen over een geannuleerde order of niet goed verwerkte retour, graag jouw ordergegevens inclusief orderdatum doorgeven. Hierdoor kunnen wij je beter van dienst zijn.
Heb je vragen over een retour?
Over het algemeen verwerken wij retouren binnen 5 werkdagen na ontvangst op ons magazijn. Wij zullen een bericht sturen zodra we je retour hebben verwerkt.
Contactgegevens
Telefoon: 085-016 20 46
WhatsApp: +31 85 016 2046
Wij zijn bereikbaar op werkdagen van 09:00 - 17:00 uur.
Met uitzondering van onderstaande data:
- 1 januari (nieuwjaarsdag)
- 1 april (tweede paasdag)
- 27 april (koningsdag)
- 18 mei (hemelvaartsdag)
- 29 mei (tweede pinksterdag)
- 25 december (eerste kerstdag)
- 26 december (tweede kerstdag)