winkelmand
Nederlands
Menu
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Veelgestelde vragen



Expresso Membership & spaarsaldo

  • Hoe word ik Expresso Member?
    Er zijn verschillende manieren om Expresso Member te worden.
    1. Je kunt een aanmelding doen via de webshop. Dat kun je doen door een account (Membership) aan te maken en jouw gegevens in te vullen.
    2. Je kunt tijdens het bestelproces aangeven dat je klant wilt worden door een wachtwoord in te geven en een account aan te maken.Je wordt vervolgens direct member. We gaan uiteraard veilig en discreet met jouw gegevens om.
    3. Je kunt bij aankoop in de winkel je aanmelden voor het Expresso Membership. Door dit aan te geven, blijft je automatisch op de hoogte van alle acties en aanbiedingen
  • Hoe lang is het Expresso Membership geldig?
    Het  Expresso Membership is onbeperkt geldig.
  • Zijn er kosten verbonden aan het Expresso Membership?
    Er zijn geen kosten verbonden aan het Expresso Membership.
  • Hoe verzilver ik mijn Member punten?
    Jouw puntensaldo kun je verzilveren in de laatste stap van de bestelling. Wanneer je inlogt op de webshop met je gegevens, zie je in de laatste stap van de bestelling jouw actuele spaarsaldo. Zodra dat boven de verzilvergrens komt (1250 punten of meer), kun je deze automatisch inwisselen voor korting op de bestelling. In onze winkels zal één van onze medewerkers je wijzen op het puntenspaarsaldo en je vragen of je dit in wilt wisselen. Je kunt er uiteraard voor kiezen om nog even door te sparen en je tegoed nog niet te verzilveren. Je spaarsaldo staat op elke kassabon.

  • Welke waarde spaar ik met mijn aankopen?
    Over elke aankoop die je bij een Expresso winkel of op expresso.nl plaatst, spaar je punten. Dit is 5% van de totale aankoopwaarde, en is in te wisselen zodra je meer dan €250,- bij ons heeft uitgegeven. Je hebt dan €12,50,- (1250 spaarpunten) gespaard.
  • Waar kan ik mijn puntensaldo inzien?
    Jouw puntensaldo is inzichtelijk in jouw account. Je gaat naar ''Mijn account' onderin of je logt in door te klikken op 'Log In' rechtsboven in de menubalk. In 'Mijn account' zie je bij 'Mijn spaarpunten' jouw spaarpuntensaldo.
  • Waar kan ik mijn Member nummer vinden?
    Jouw member nummer is gelijk aan jouw klantnummer. Dit kun je vinden bij jouw gegevens in jouw account omgeving door in te loggen. Je gaat naar 'Mijn account' rechtsonder of je logt in door te klikken 'Log In'.
  • Wanneer wordt mijn spaarpunten saldo bijgewerkt?
    Het duurt maximaal 24 uur voordat jouw puntensaldo is bijgewerkt na het plaatsen van een order. Indien dat niet het geval is, kun je contact opnemen met de klantenservice.
  • Komt er weer een Expresso app?
    Bij het aanmaken van een account word je automatisch een member er ontvang je hierbij de bijbehorende voordelen. Een app is hierbij niet meer nodig om hiervan gebruik te maken.
  • Voor november was ik al member van Expresso, moet ik opnieuw een account aanmaken?
    Om jouw gegevens volledig en veilig over te nemen, inclusief jouw memberpunten, willen we je vragen opnieuw een account aan te maken.  Ga naar 'Mijn account' of naar 'Log in'.

Mijn account

  • Hoe maak ik een online account aan?
    Je kunt eenvoudig een online account aanmaken. Klik op 'mijn account' onderaan de pagina of rechtsboven in de menubalk op Log In en vul jouw gegevens in. Indien je alle gegevens correct heeft ingevuld, klik je op 'opslaan' en wordt jouw online account aangemaakt.
    Bij het aanmaken van een online account ontvang je direct de voordelen van het memberprogramma.
  • Hoe wijzig ik mijn persoonlijke gegevens?
    Je kunt de persoonlijke gegevens van jouw online account wijzigen door in te loggen op jouw persoonlijke account. Klik op 'mijn account' onder aan de pagina of rechtsboven in de menubalk op Log in. Door in te loggen kom je op de pagina waar jouw persoonlijke gegevens staan vermeld. Klik vervolgens op 'wijzig gegevens' om jouw persoonlijke gegevens te wijzigen.
  • Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Hoe kan ik een nieuw wachtwoorden aanvragen?
    Je kunt online gemakkelijk een nieuw wachtwoord aanmaken. Klik op 'mijn account' onder aan de pagina of rechtsboven in de menublak op Log in. Klik op 'wachtwoord vergeten?'. Vul hier jouw e-mailadres in en klik op 'nieuw wachtwoord aanvragen'. Wij sturen je vervolgens een nieuw wachtwoord naar het door jou ingevulde e-mailadres.
  • Voor november was ik al klant bij Expresso, moet ik opnieuw een account aanmaken?
    Om jouw gegevens volledig en veilig over te nemen, inclusief jouw memberpunten, willen we je vragen opnieuw een account aan te maken.
    Ga naar 'Mijn account' of naar 'Log in'.

Retourneren & ruilen

  • Wat zijn de retourvoorwaarden?
    Het ruilen of retourneren van jouw aankoop of online bestelling is mogelijk binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling.
    Het artikel dient te allen tijde ongebruikt te zijn en verpakt in de originele verpakking met aangehecht prijskaartje of sticker.
    Het passen van kleding ziet Expresso niet als gebruik.
    Vergeet de aankoopbon/retourformulier niet! Het is op dit moment alleen mogelijk om via een PostNL Pakketpunt te retourneren.
    Retourneren van aankopen van andere partners of andere partnerwebshops kunnen niet verwerkt en gecrediteerd worden.
  • Wat zijn de retourvoorwaarden van winkel aankopen?
    Het ruilen of retourneren van een winkelaankoop bij een Expresso winkel is mogelijk binnen 30 dagen na aankoop en op vertoon van de kassabon. Dit kan bij alle  Expresso winkels in Nederland. Dit kan niet bij Shop-in-Shops van partnerpartijen zoals bijvoorbeeld de Bijenkorf, wehkamp.nl of andere partners.
  • Wat zijn de retourvoorwaarden van online aankopen?
    Het retourneren van een online bestelling is mogelijk binnen 30 dagen na ontvangst van de bestelling. Binnen deze termijn mag je het artikel bekijken en/of passen, tenzij anders vermeld. Retourneren van jouw online bestelling is helaas niet mogelijk in de Expresso winkels. Dit is enkel alleen mogelijk bij een PostNL Pakketpunt. Retouren van andere partnerwebshops zoals de Bijenkorf of wehkamp.nl kunnen niet verwerkt en gecrediteerd worden.
  • Kan ik een online aankoop ruilen?
    Het ruilen van een online aankoop is helaas online niet mogelijk. Wel kan je opnieuw een order plaatsen.
  • Hoe wordt mijn online aankoop gecrediteerd?
    Online bestellingen die online teruggestuurd worden moeten voorzien zijn van het ingevulde retourformulier. De retourbetaling gebeurt binnen 14 werkdagen na ontvangst van de retourzending. Wanneer dit bedrag daadwerkelijk op jouw rekening staat, verschilt per bank en hangt af van de betaalwijze. Via iDeal staat dit meestal al binnen 2 werkdagen na verwerking op jouw rekening. Wanneer het gaat om een creditcardbetaling kan het maximaal 31 dagen extra duren.
  • Kan ik mijn online aankoop retour sturen per post vanuit Nederland?
    Je kunt jouw retourzending, in originele verpakking, kosteloos retour sturen. Plak de verpakking dicht en plak het bijgeleverde antwoordnummer op de verpakking. Zorg dat het label goed zichtbaar is. Geef het pakket af bij een PostNL Pakketpunt. Zodra wij jouw bestelling retour hebben ontvangen en verwerkt hebben, wordt dit per e-mail aan je bevestigd. Wil je meerdere orders retour sturen? Dan verzoeken wij je de orders te verzamelen, maar wel de pakbonnen van de verschillende bestellingen bij te voegen.
  • Waardebon of Member tegoed gebruikt bij een online aankoop en het geretourneerd?
    Wanneer je bij een online aankoop gebruik maakt van een waardebon, cadeaubon of member tegoed, zal de waarde van het totaal te betalen bedrag worden afgetrokken. Indien je (een deel van) de bestelling retourneert, zullen wij je een hernieuwde bon toesturen of tegoed heractiveren op jouw account. Deze kan weer worden verzilverd in onze winkels of op onze webshop. Let op: een promotiecode wordt niet automatisch vernieuwd en zul je separaat bij onze klantenservice, na verwerking van uw retour, moeten aanvragen.
  • Kortingscode gebruikt bij de online aankoop?
    Wanneer je bij jouw online aankoop gebruik maakt van een kortingscode, wordt de korting over de bestelde artikelen verdeeld. Bij retourneren zal deze korting verrekend worden met de geretourneerde artikelen.
  • Wanneer ontvang ik de verzendkosten retour bij het retourneren van mijn bestelling?
    Je krijgt de door jou betaalde verzendkosten retour wanneer je de gehele bestelling retourneert. 
  • Is het mogelijk om mijn online aankoop te annuleren?
    Soms is het nog mogelijk om de bestelling te annuleren. Geef dit tijdig door aan onze klantenservice via vragen@expresso.nl of via de telefoon. Wij zullen direct voor je kijken of we de bestelling nog tegen kunnen houden. Uiteraard kunt je jouw bestelling altijd nog, mocht deze onverhoopt toch niet meer te annuleren zijn, aan ons retourneren. Wij zullen je het aankoopbedrag dan netjes terugstorten.

Bestellen & bezorgen

  • Hoe plaats ik een online een bestelling?
    Je kunt het door jou gewenste artikel eenvoudig bestellen door het artikel in de juiste kleur en maat te selecteren. Vervolgens plaatst je het artikel in de shopping bag door op ‘toevoegen aan winkelwagen’ te klikken. Wanneer je alle gewenste artikelen hebt geselecteerd klikt je rechtsboven op ‘winkelmand’. Je vindt hier een overzicht van de door jou geselecteerde artikelen. Het is mogelijk om in de winkelmand nog een kortingscode toe te voegen of een artikel te verwijderen.
  • Hoe weet ik dat mijn bestelling definitief is geplaatst?
    Wanneer je alle stappen van het bestelproces heeft doorlopen en jouw bestelling heeft bevestigd, ontvang je van ons een e-mail met daarin een bevestiging van jouw bestelling.

  • Is het mogelijk om een waardebon/cadeaubon/kortingscode achteraf te verrekenen?
    Bent je vergeten jouw waardebon, memberpunten en/of kortingscode te verzilveren? Neem gerust contact op met onze klantenservice via vragen@claudiastrater.com. Wij zullen je helpen dit alsnog te verwerken, indien mogelijk!
  • Is het mogelijk om mijn bestelling te annuleren?
    Soms is het nog mogelijk om jouw bestelling te annuleren. Geef dit tijdig door aan onze klantenservice via vragen@claudiastrater.com of via de telefoon. Wij zullen direct voor u kijken of we de bestelling nog tegen kunnen houden. Uiteraard kan je jouw bestelling altijd nog, mocht deze onverhoopt toch niet meer te annuleren zijn, aan ons retourneren. Wij zullen het aankoopbedrag dan netjes terugstorten.

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.