winkelmand
Nederlands
Menu
Filters
Favorieten

Je hebt nog geen favorieten toegevoegd.

Klantgegevens

Omschrijving over te dragen persoonsgegevens en doeleinden verder gebruik

Klantprofiel
Dit zijn de persoonsgegevens die, indien u hier toestemming voor geeft en die -voor zover aanwezig in uw klantprofiel- door de curator worden overdragen en door
EPR Online B.V. (waaronder Expresso valt) verder worden verwerkt voor de genoemde doeleinden. 
  • Contactgegevens: Geslacht, voornaam, achternaam, geboortedatum, adres, postcode, woonplaats, land, telefoonnummer(s), e-mailadres.

Doeleinden: het correct verwerken van uw bestellingen en retouren.


  • Aankoopgegevens: Aantal aankopen, moment van aankoop en waarde van aankopen en retourgegevens naar aanleiding van een aankoop. Voor elke geregistreerde aankoop en bijbehorende retouren: aankoopdatum, aankoopbedrag, kleur, maat en soort van de gekochte items, verkoopkanaal (fysieke winkel of online).

Doeleinden: het correct verwerken en verzenden van orders, retouren en klantvragen. Daarnaast worden analyses uitgevoerd om bedrijfsprocessen te optimaliseren en de collectie te optimaliseren.


  • Online ‘surf’ data: IP adres, domeinen van andere sites die u heeft bezocht om op onze websites te komen, gebruikte browser en versie. Informatie m.b.t. pagina’s die u bezoekt op onze websites zoals: Datum, tijdstip, duur van uw bezoek, bezochte pagina’s binnen onze webshops en apps en informatie betreffende het gebruik van bezochte pagina’s.

Doeleinden: analyseren van gedrag ten behoeve van website optimalisatie en personalisatie. Gedragsdata wordt, indien het benodigde cookie toestemmings-niveau op de website is gegeven, ook gebruikt om advertenties op diverse kanalen te optimaliseren en om gepersonaliseerde uitingen te kunnen faciliteren in app en email.


Nieuwsbrief
Dit zijn de persoonsgegevens die, in aanvulling op de persoonsgegevens van uw klantprofiel, indien u hier toestemming voor geeft door de curator worden overdragen en door EPR BV (waaronder Expresso valt) verder worden verwerkt voor de genoemde doeleinden als u ingeschreven wil blijven voor de nieuwsbrief:
  • Hoeveel en welke e-mails zijn er aan u zijn verzonden, hoeveel en welke e-mails u hebt geopend, in hoeveel en welke e-mails u heeft geklikt en waarop, datum van de laatst verzonden e-mail, datum van de laatst geopende e-mail en de datum van uw laatste klik, datum en bron van uw inschrijving, datum en bron van uw (eerdere) uitschrijving en reden daartoe, online ‘surf’ data.

Doeleinden: het kunnen verzenden van de nieuwsbrieven, het optimaliseren van de inhoud, frequentie, beleving en het resultaat van commerciële en aankoop e-mails.


Loyaliteitsprogramma
Dit zijn de persoonsgegevens die, in aanvulling op de persoonsgegevens van uw klantprofiel, indien u hier toestemming voor geeft door de curator worden overdragen en door EPR BV (waaronder Expresso valt) verder worden verwerkt voor de genoemde doeleinden wanneer u aangeeft dat u member wil blijven van het loyaliteitsprogramma:
  • Voorkeursfiliaal, in welke filialen een aankoop is gedaan, wanneer en via welk kanaal u deelnemer bent geworden, wanneer u actief bent geweest als deelnemer van het programma, puntensaldo en eventuele vouchers of beloningen vanuit het programma die toegekend zijn.

Doeleinden: deelname aan het loyaliteitsprogramma, sparen en uitgeven van beloningen, data analyses.

Om u de beste gebruikservaring te kunnen bieden, gebruiken wij cookies. Voor meer inhoudelijke informatie en het onderscheid die wij hier in maken, verwijzen wij u door naar ons cookiebeleid.